Apple Sourz

Senare ikväll tror jag att jag ska göra mig en liten drink på det och cider ikväll..
Idag skulle jag ha jobbat, men efter att ha diskuterat lite med chefen bestämdes det att jag skulle vara hemma nu ihelgen och höra av mig på måndag när jag bestämt mig för hur jag vill göra. Nu Är jag VERKLIGEN trött. Helt galet. Känns som om allt bara släppte efter samtalet.
Fast även om det känns som ett litet nederlag så kommer jag nog inte fortsätta utan säga upp mig.
Samtidigt har det väl varit bra att få prova på - nu vet jag ju i alla falllite vad jag inte vill.
Fortfarande vill jag nog dock jobba i kassa.. fast kassa med mindre stress. :)

Aja, ska försöka koppla av och tänka på nåt annat nu idag, Mysa lite m. Mikael och familjen och även gå ut och gå lite i vinterlandskapet som vi har.
Lyssna på lite bra musik (vilket jag visserligen Alltid gör) och kika på SuperTed!
Något ritande lär det inte bli idag dock för mina händer darrar som asplöv och det vet vi nog alla att det inte blir fina linjer av det. ^^

Motter har sagt att hon kan tänka sig att betala ett årskort åt mig på friskis, vilket jag känner låter jättebra!
Så.. ska la bara lura med mig någon rolig männsika så ska jag nog kunna komma igång igen.
Gyy' vad skönt det vore att vara 15 kilo lättare igen.. Det ska jag kämpa för!
Sen är det ju tillbaka till ruta ett med arbetslöshet igen.. så det blir till att kämpa på med jobbsökandet igen. Helst skulle jag ju dock vilja gå på någon utbildning eller liknande, som jag skrivit tidigare.
Hrm, well well. Får la se vad det finns för nåt att hitta på nu framöver..
Nu ska jag nog dock spela lite på King.com för det var himla längesen!

Lägger upp ännu en låt idag!
Melody Club - Boys in the girls room



Kommentarer
Postat av: josefine

Svar: du har så rätt, att mobba någon är samma som att misshandla någon. även om det bara är med ord. Psyket mår inte bra av en sån sak..

2009-02-07 @ 20:57:55
URL: http://youaresofine.blogg.se/
Postat av: Mats

Hej Cilla!



Kul blogg du har! Brukar följa den regelbundet.



Om du vill ha mer trafik till din blogg så klicka på den här länken. http://www.mer-trafik.se/cgi-bin/ref.cgi?r=bolanche Där kan du bli medlem i något som heter just Mer Trafik och på ett smidigt sätt surfa runt bland andras bloggar samtidigt som du genererar mer besök till din egen. Roligt och enkelt! Testa...



Glada hälsningar

Mats

2009-02-08 @ 15:46:16
URL: http://b-flatsblog.blogspot.coml

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0