"Den som väntar på nåt gott, väntar aldrig för länge"

Maddes besök här hemma har blivit uppskjutet till 15-tiden.
Det gör dock inte mig något ty jag är i alla fall hemma heeela dagen.

Imorgon är det dags för jobb igen 11.30 till 19.00..
Usch, usch-- Jag får göra mitt bästa helt enkelt!
Jag känner dock fortfarande att det hade varit roligt med någon utbildning.. Gaah!
Fatta vad skönt att känna känslan av att Måndag är blä för då ska man upp tidigt igen,  Fredag är full av förväntningar och längtan inför helgen och Lördag Söndag - LEDIGHET. På rikigt ledig.
Inte som nu, när jag är ledig hela veckorna och när alla andra är lediga jobbar jag.
Det är vansinnigt tråkigt och dagarna går fortfarande ihop i en enda sörja.

Jag har gått och hickat i flera timmar nu.
Pinsamt värre blev det när bror 2 var hemma för att hämta möbler med två av sina vänner och jag gäpade och hickade samtidigt - Det blev alltså en så'n där ûberhög hickning som ekade klart i heeeela huset

Jag fryser förövrigt massvis om mina stackars fossingar!
Har försökt att få eld i vedspisen 5 ggr nu, men varje gång har det slocknat! >.<
Jag brukar inte ha några som helst problem med att elda där, men idag vill den bara inte som jag vill.
Jaha, ja, inte nog med att elektroniska apparater inte tycks gilla mig, nu vill inte ens öppnaspisen veta av mig!
Yeeey!
Jag vill spela Oblivion igen för det var så himla längesen, dessutom är det ju galet roligt!
Vet dock inte om jag orkar sitta och spela det med tv:n som skärm.
Ja, det är faktiskt så att, för att spara plats så har vi valt att ha en dator med vanlig dataskärm och en inkopplad i tv:n.
Lite jobbigt blir det dock ibland att se vad det står på olika program på datorn, men på internet är det inga problem alls eftersom vi har Moziilla Firefox och kan Zooma in om så behövs!
  (Om det är folk därute som fortfarande kör Internet Explorer, så tycker jag absolut att ni ska ladda hem Mozilla istället. Sååå mycket bättre)

Mina ben kliar Jättemycket! Mina senaste engångsrakhyvlar (Förlåt för att jag inte är miljövänlig) var inte så bra som jag hoppats. Nixpix, de mer rev upp mina ben än rakade dem, så jag är högst misstänksam till om jag kommer att våga använda dem igen.. :/
-pust-
Jag tror jag ska rita lite mer nu..Återkommer kanske senare ikväll!
Adjoeken! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0