Hahah

Nu är Maddes besök uppskjutet ytterligare!
Hon hade tydligen fått tag på en rostigplåtskiva som vi behöver ha (snarare hon då)
Jag tänker fortfarande inte avslöja något, men tror inte att ni fattar särskilt mycket om jag säger att vi ska ha en gammal rostigplåtbit- :P

Det blev inget med ritande idag ändå, orkade verkligen, dessutom så är det dags att byta udden på pennan-
Det är jag alldeles för lat för att göra. ^^

Jag vill ha en ny stilmall till min blogg! Någon som är bra på sånt?
Jag har då absolut ingen som helst koll på html.. Eller, jag hade faktiskt VG+ på det i 1:an på gumnasiet, men ofta man kommer ihåg det.3½ år sedan jue.. :S
Har försökt fatta något av det själv och kikat, men det är för mycket bokstäver.
Hur orkar man?
Jag vill i alla fall ha nåt mer personligt. Något mer jag.
Hrm.. aja.
Jag får klura vidare.

Jag funderar förresten starkt på att ta upp mitt dansande igen!
Så länge sen jag dansade..!
Skulle vara kul att få köra Disco Freestyle blandat med Latino igen! 
Tror dock inte att den läraren är kvar. :/
Åh, den gamla goda tiden. Dans träningvarje söndag och styrketräning tre gånger i veckan. :)
Jag SKA komma igång och träna igen. Det är bara så. :)


ha ha.

3 inlägg idag. Jag tror jag är i stort behov av en hobby. :P

Bara för att så tänker jag lägga upp en låt som jag tycker att alla borde höra, för den är så stark!



Säkert! heter de, så dem tycker jag ni ska börja lyssna på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0