Kämpigt värre..

Nej, dag ett på jobbet var verkligen ingen succé.. Det är bara att ta nya tag och kämpa vidare antar jag.

Nu sitter jag i alla fall här hemma, i säkerhet så att säga.
Jag har superont i benen efter att ha stått hela dagen, men eftersom jag nu kan sitta och smutta på mitt jättegoda Champange och Fläder te så känns det ändå inte så hemskt.
  Jag hade förresten ställt klockan på 07.00 imorse,, men den ringde aldrig! >.<
 Som tur var hade min käre bror nere i Lund viktiga saker att meddela om en av älsks. och mina datorer så han smsade ca 08.00 på morgoneb och på så vis så kom jag ändå upp i tid.
Så tack David ^^

Jag har lust att rita, men jag tror inte att jag kommer orka göra det nu ikväll utan det får helt enkelt bli så att jag ritar lite nu i veckan då jag är ledig istället.


Lägger i stället upp denna bild som får.. typ, uttrycka hur jag känner mig just nu.. ^^

 

Good night folks (:

Kommentarer
Postat av: Madde

Åh, sådant te såg jag på Coop förut och funderade på att köpa det. Är det gott?

2009-02-02 @ 21:32:17
URL: http://comicstrip.blogg.se/
Postat av: Cilla

Madde: Det är supergott! Speciellt med en liten, liten klick honung i! Du borde verkligen testa det.

2009-02-03 @ 06:27:11
URL: http://nordutgang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0