"Kladdigt ansikte?" Nej, jag vet inte

Idag tvingade jag min kära älsk, att bestämma överskrift eftersom jag inte själv kom på någon.
Som ni kanske ser och förstår hade inte han heller allt för många idéer. :P
Att han sa "Kladdigt ansikte" handlar i alla fall helt enkelt om att jag har fullt med idomin salva i hela facet för att jag varit så torr senaste veckan.

Jag är superhungrig och väntar på att få gå och äta min lunch som består av rester sen igår.
Lax! MMMMmmm!
Jag älskar laxen jag lagar.  :P

Laxfilé, yttepytte lite rapsolja, citron eller clementin saft, salt, svart peppar och persilja. Linda in i aluminiumfolie, släng in i ugnen i en kvart-tjugo min.
Sen har man sån där klassisk hemgjord "dressing" med créme Fräiche, ketchup, lite senap, boston gurka, salt och grillkrydda. ^^
Sen har man självklart potatis till! Ooooh, gott, gott! :) :) :)

Åh, vad jag är hungrig!
Steg upp en timme senare idag än vanligt alltså 6 istället för 5, det var en mycket omtyckt sovmorgon! :

06.30. Äta frukost. Sommarbärsyoghurt blandat med ananas yoghurt och cornflake och.kika  på The Voice
07.05  Säga adjoe till älsk.
07.10  Ner i källaren för att duscha
07.20  Hänga tvätt
07.27  Gå upp ur källaren, med stoorförsiktighet.
1. Släck lampan i duschen.
2. Ut i gillestugan, släcka lampan i tvättstugan varpå jag snabbt stänger igen dörren in dit.
3. Gå igenom gillestugan emot "källarhallen".
4. Ute i hallen. Vänder sig om med ansiktet riktat in mot gillestugan (vilket är mycket viktigt) . Släck lampan inne i gillestugan.
5. Gå lugnt egenom "källarhallen" och upp för halva trappen.
6. Spring resten uppför resterande bit av trappan. Vänd dig om, släck och backa..
7. Sätt dig ner i soffan och titta på tv...
      Okej, ja, jag är väldigt rädd för att vara nere i källaren själv (vill knappt vara där med andra heller), men kan inte direkt säga varför. Alla andra delar av huset går hur bra som helst!  Vi har inte heller någon källare som är läskig, jag bara gillar inte at vara där-
07.33 sitter återigen vid tv:n
07.34 plingar på dörren? :S
 Det är Mikael, han känner sig sjuk och stannar hemma.
07.50 slår mig ner vi datorn och ritar.
Och här har jag setat sen dess. :P

Så, så har min Mycket intressanta morgon sett ut..
Oj, oj! Om en timme kommer Madde hit. Jag ska helpa henne med lite saker, fast de är lite hemliga så..^^

Aja, lägger upp bilden jag ritade + ÄNNU en låt som har fastnat i mitt huvud ;P







Flobots-Handlebars   Jag brukar faktiskt inte gilla sån här musik, men jag fastnade för "I can ride my bike with no handlebars" :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0