Längta

Jag längtar efter att älsk ska komma hem så att jag får lite sällskap och jag längtar till helgen, för då ska vi åka iväg och få lite miljö utbyte, sen är det alla hjärtansdag och på söndag är det ett årsdagen. <3
Fullspäckad helg med andra ord!
Eller, sådär lagomt "fullspäckad", massa ta det lugnt och mys.:)
Känner att jag behöver lite milöombyte faktiskt.. är ganska mycket trött på att bara vara hemma. Att jag just nu inte har humöret på topp heller, gör ju int precis saker och ting bättre.

Idag är det sjundrasjuttioelfte gången som de ringer från vendator marknadskommunikation AB. Jag har dock aldrig svarat.
De ringer dock ALLTID vardagar mellan 10-14.
Men herregud! Lägg av att ringa MIIIG! >.<
Det är i sådana här tillfällen som man bara önskar att man hade kvar sin gamla mobil.
På den kunde man spärra enskilda nummer. Det går inte på den här nya mojjängen, nix pix.
Man kan göra så att bara de som man har på telefonlistan kan ringa, men det är ju himla dumt.
Tänk om det ringer från något jobb och man inte har numret då missar man ju den chansen?!
Nej! Jag önskar att den där spärrfunktionen fanns på min nya mobilmackaper också..

På tal om ingenting. Jag vill ha en bärbar dator! GeMig.Nu.Medengång.nu



Kommentarer
Postat av: Madde

Jag skulle förresten meddela att ni är välkomna på korridorsfesten på lördag. :) Jag tar nog samma tåg som er ner förresten!

2009-02-10 @ 23:25:57
URL: http://comicstrip.blogg.se/
Postat av: Cilla

Vad nice! Vi får väl se om vi har skjuts och sånt på lördag då eftersom vi åker ut i skogen. :)

Kul att du tar samma tåg!

2009-02-11 @ 08:31:28
URL: http://nordutgang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0