Plasthandskar luktar..

Gott! I alla fall de här som man får med när man ska färga håret (vilket jag nyss gjorde)
Åh, jag vet inte ens vad det luktar, men helt galet gott.. typ sött eller liknande, mmm..
Det är nästan så att jag skulle kunna köpa håräfrg bara för att få ta upp och lukta på de där sjukt väldoftande plasthandskarna.
Nu är det ju dock inte så att jag sittar och sniffar på alla plasthandskar jag får ta på, men det är liksom precis när man öppnar förpackingen til handskarna som den där doften är som skarpast, så jag skulle nog vilja säga att det är för att få öppna förpackningarna som jag skulle köpa hårfärg..
Jag kanske ska börja gå i affärena och öppna alla plasthandsförpackningar som finns med hårfärgerna...?
   Haha, fast när jag tänker efter så luktar nog det här balsamet man får med likadant.. :O
Mihi, det betyder att jag kan gå och sniffa på mitt eget hår i några dagar  eftersom jag har en sån balsam förpackning kvar, två dagar blir det nog för att vara exakt.

Nog om min besatthet av den där doften.
Idag, Ska jag faktiskt städa. På hedersord-
Så fort mor kommer tillbaka från sin promenad ska vi sätta igång med dammsugning och att skaka mattor.. *suck*
Jag har dock inga kläder att ta på mig idag för allt är i tvätten, eftersom jag har varit väldigt lat på att tvätta nu senaste månaden.
Jag får gå runt i morgonrocken hela dagen (som förresten inte är min utan älsks. Min ligger i tvätten)

Jag är jättsugen på thaimat.. från Cocothai. Friterade räkor, med ris och jordnötssås. Fy så onyttigt och gott. ^^

Imorgon är det jobbdags. Känner mig lite lugnare idag, det är ju trots allt bara imorgon, sen är jag ledig en hel vecka till.
Missförstå mig rätt - jag vill verkligen jobba!
Första dagen var dock kanske inte den allra bästa dagen i mitt liv, men jag är rätt positiv och tror att det kommer att gå bättre imorgon.. bara de har fått in mina byxor nu....

Jag tänkte lägga upp en massa bilder jag ritat medan jag inte har skrivit här. (Det är visserligen inte så många, det är tre stycken, men ändå. :P)



Den här bilden lyckades jag inte ladda upp i den ofärgade versionen så ni får helt enkelt se den färglagda och den färdiga med bakgrund. :P




                       Rita upp bilden                    Färgläggning, skuggning och bakgrund

















 Med denna ändrade jag mig när det gäller bakgrunden, sådet är därför foten ser jättekul ut på den "färdiga" bilden :P
 










Nej, städning Nu. ^^
Adjoeken
     

Kommentarer
Postat av: Madde

Hum. Nej, jag håller mig nog till doften av nya böcker. Det om något luktar sjukt gott.

2009-02-02 @ 21:30:31
URL: http://comicstrip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0